Friday, February 15, 2013

WALK OF HOPE UNISEL


7 Oktober yang lalu, telah berlangsungnya programWALK OF HOPE anjuran pelajar Korporat Komunikasi, Fakulti KOmunikasi dan Pengajian Media, UNISEL, Shah Alam..Program ni bertujuan untuk mengutip dana untuk warga Somalia.


Fahmi


Emi


Fahmi


Isa Zubir


Naddy


Ili


Azim


Kemayennn...


Cik Fanura


Atas dasar sikap keperihatinan sesama saudara, program ini adalah program charity dimana semua kutipan wang yang dibuat akan disalurkan sepenuhnya kepada warga Somalia.

Antara aktiviti yang dijalankan sepanjang program ini berlangsung ialah berjalan kaki sepanjang 5.2kilometer. Setelah kami tiba semula di checkpoint permulaan, majlis perasmian oleh Dekan Fakulti pula dijalankan...dan akhir sekali persembahan video dan pertunjukan basikal fixie.



Memang seronok terutama sekali dapat jumpa pensyarah2 a.k.a sifu2 piha dekat sana..Madam AA, Madam Ad, Mr. Nazri dan ramai lagi. Agak menerujakan bila dapat gather balik dengan ex classmates masa diploma dulu. Hehe...kenangan tak boleh lupakan bila kawan piha ingatkan dimana tempat berjalankan event Walk Of Hope ni lah tempat event kami untuk projek Event Management berlangsung iaitu MOTORSHOW : 2 WHEELS CARNIVAL dan juga ANITAMENT.

Kenangan tak dapat lupakan. Terima kasih buat Madam AA sebab beri peluang untuk kami alumni UNISEL turut serta dalam program ni...seakan2 peluang untuk kami pulang semua tempat kami menimba ilmu dahulu..tempat menempa kejayaan..=')...Terima kasih2 kawan2 UNISEL...kalian adalah terbaik diantara yang terbaik. Semoga terus sukses!!..dan berjaya di masa hadapan..=')



No comments:

Post a Comment