Friday, February 15, 2013

PROGRAM PEMANTAPAN WAWASAN 2012


Syukur kepada Allah...hujung minggu lepas, sudah berakhir Program Pemantapan Wawasan 2012. Bertemakan KENALI DUNIA MASSCOMM pastinya pelajar yang baru menjejakkan kaki ke bumi UITM kini sudah kenal, apa yang di maksudkan dengan Mass Comm malah keluarga Mass Comm UITM sendiri.

Bukan itu sahaja, pengalaman piha yang terakhir dimana selama 1 semester menjadi EXCO Aduan dan Kebajikan Pelajar Fakulti dan Non Resident..memang banyak sangat kenangan bersama rakan- rakan yang lain.

Seperti biasa, ini adalah program wajib setiap semester bagi menyambut kedatangan mereka dan lebih daripada itu, mengenali mereka dengan lebih dekat lagi. Semoga mereka terus sukses di dalam fakulti ini.

Apa yang boleh piha simpulkan di sini ialah, terima kasih kepada rakan2 sejawatan atas segala tunjuk ajar yang dah di berikan kepada piha. Piha juga memohon ampun dan juga maaf jika sepanjang piha memegang jawatan ini, terlalu banyak salah dan juga silap yang telah di lakukan. Terima kasih kepada MPP, kak is khususnya serta senior2 dan rakan2 sejawatan yang lain...

Semoga semuanya akan terus sukses dan semoga ukhwah yang telah kita bina sepanjang kita bekerjasama ini akan mendapat berkat daripada Allah dan persahabatan kita akan berkekalan hingga ke akhir hayat. INSHAALLAH..

Jazakallahu khairan kathiran...
Wassalam..~


No comments:

Post a Comment