Friday, February 15, 2013

BROADSTAR DINNER

Lamanya rasa tak menulis dalam blog ni...kekangan masa salah satu faktor yang membuatkan piha betul2 tak punya masa nakupdate segala cerita segala peristiwa...Alhamdulillah, hari ni boleh di katakan hari terakhir piha untuk semester 3 di UITM. Kami sekarang tengah sibuk exam final..seperti biasa...sejak awal mula sem..hingga lah ke penghujung sem..memang tak menang tangan untuk siapkan tugasan yang di beri...Jadi lepas ni..Inshaallah..lepas Aidilfitri kita buka lembaran baru untuk semester 4 pula..=')


Broadstar Dinner..Alhamdulillah bersyukur kehadrat Allah..kami satu batch Broadcasting MC23S3A, MC23S3B dan MC23S3C telah berjaya menganjurkan majlis makan malam yang boleh di ibaratkan sebagai " tradisi" setiap semester 3 untuk menganjurkan dinner seperti ini. 


Team kumpulan C

Piha selaku AJK Persembahan buat kali keduanya berkolaborasi dengan Cik Fanura dan seorang wakil daripada kumpulan C, terlupa namanya...harap di maafkan..kih..kih...Kali ni, kerja yang di amanahkan untuk kami bertiga boleh dikatakan tak berapa berat sebab kami cuma arrange budak2 batch lain dan arah mereka buat persembahan yang sepatutnya...



Agak beberapa bulan berkerah idea...menyelesaikan masalah, akhirnya majlis makan malam ini telah di tetapkan untuk di adakan pada hari Jumaat bertarikh 8 Jun 2012 bertempat di Bora Ombak Bistro, Ampang. 


Pengalaman yang baru..sebab inilah pertama kali piha pergi ke tempat ni...

Suasana yang damai..ala2 Bali, Indonesia...agak mengasyikkan..kedatangan kami di sambut dengan patung2 batu dan suasana persekitaran yang sangat santai. Program yang di pengerusikan oleh pengarah projek, Muhammad Isa..syabas diucapkan..



Bertemakan glamour..jadi memang pada malam itu, semua pelajar broadcast tak melepaskan peluang untuk melaram pada malam itu. Semua cantik- cantik belaka..




Persembahan pula..alhamdulillah..walaupun kami punya masalah pada mulanya, tetapi akhirnya ada juga yang sudi untuk membuat back up persembahan untuk meneruskan hidup malam suasana majlis dinner malam tu...




Jadi..inilah di antara prince dan princess pada malam tu...=')


Majlis di sempurnakan oleh Encik Faizal selaku Ketua Program Penyiaran

Classmates

Junior-junior..comel belaka









Baju khas daripada WHY COLLECTION....boleh di sewa sekali pakai RM180 lengkap aksesori..sangat berbaloi..Encik Why sangat peramah begitu juga pembantu-pembantu beliau..berbagai tema kita boleh dapatkan di sana..memang rambang...Legasi Encik Why memang sudah sedia terkenal..info lanjut selepas ini..


Akhir kata..TAHNIAH dan SYABAS untuk semua..

Sumber Gambar :Redzuan Kassim & Dinner Committee Page

No comments:

Post a Comment