Wednesday, January 26, 2011

PTPTN

Agak lama tak mengupdate blog yang sudah berganti baru ini, OK..selepas majlis Hari Tautan Kasih, pada keesokan harinya pula untuk Majlis Malam Tautan Kasih yang telah pun diadakan dekat Pusat Sukan UITM dengan jayanya. Walaupun cuaca pada malam itu tidak begitu mengizinkan, hujan yang agak lebat menyimbah bumi, namun tidak mematahkan kami warga puteri Kolej Melati untuk turun padang bersama- sama menjayakan malam tersebut.

Acara dimulakan dengan doa, nyanyian lagu patriotik seterusnya ucapan daripada presiden kolej serta bonda kesayangan Kolej Melati. Berbagai topik yang di bincangkan terutama pesanan daripada bonda dan tak lupa juga koleksi rayuan yang telah di ajukan oleh para pelajar yang terdiri daripada penghuni kolej.

Piha merangkap sebagai AJK ARAS di koleh tersebut datang bersama kurung biru bersama selendang putih yang telah di tetapkan. Kami semua para AJK walau hanya duduk di perkarangan pusat sukan, masih menumoukan sepenuh perhatian kami pada acara yang sedang rancak berlangsung di dalam. Majlis tamat pada pukul 11.30 malam.

PTPTN

Ok..permohonan GAGAL!!

alasan :

- Permohonan semasa Diploma yang masih belum di kemas kini
-Penangguhan bayaran yang masih belum DIKEMASKIKIKAN

Baik...ada hikmah di sebalik musibah..
mencuba permohonan BIASISWA

4 comments:

  1. semoga dapat permohonan biasiswa ye, buat solat hajat banyak2

    ReplyDelete
  2. Anonymous26/1/11 23:21

    sabar piha... hikmah tuh...

    ReplyDelete
  3. sabar ye piha..mesti ada hadiah besar dr allah taala

    ReplyDelete
  4. MR TE : terima kasih=)..harap mudah2 han mcm tu lah...

    WANDA : aduuuhhh..sedih sangat ni wanda...

    SJ : Terima kasih SJ...tu lah,.dugaan satu persatu

    ReplyDelete