Monday, May 30, 2011

NUVATEA KE NATURAL CLENX TEA


Masanya untuk mengucapkan selamat tinggal pada NUVATEA dan HAI! NATURAL CLENX TEA..tea diet...peneman setia piha!


Piha dah gunakan Nuvatea selama setahun setengah dan Alhamdulillah..kesan yang baik...betul kata orang..kalau kita nak diet, minuman yang paling baik adalah teh hijau. Selama menggunakan produk ni, boleh dikatakan berkesan. Cuma satu saja, bagi piha lah yang berpendapatan rendah ni, 7 bungkus berharga RM19.90 agak mahal untuk piha.

Jadi, piha mengambil alternatif lain untuk bertukar Natural Clenx Tea. RM28 dengan 20 tea bag didalamnya. Dengan mengambil 2 kali setiap hari setiap hari sudah cukup memadai.

Selamat meneruskan misi berdiet anda SUPIHA!!


5 comments:

  1. kak piha...anis use setahun clenx tea..okay.sgt2 berkesan..teruskan berdiet tau!! chaiyok2 :)

    ReplyDelete
  2. Haaa..tapi anis...tandas sekarang menjadi sasaran utama kakpiha...mati lah kk piha mcmni...

    ReplyDelete
  3. bgs erk tea nie??noy pon br gak try2 tea nie...

    ReplyDelete
  4. peh... diet aku adelah sukan.
    makan makan cmni tak berkesan, jeles jeles.
    sbb senang.. tak yah nak kuarkan peluh lari lari.
    kuakan peluh dlam jamban je :)

    ReplyDelete
  5. salam kak piha? tp kan kalo kite da berenti bdan kite akn naek mendadak tak? tkt la cm tuu .. da bli lme .. tp tkt na cube

    ReplyDelete