Monday, February 21, 2011

SAJA BERKONGSI

Selamat Pagi..
Mata tak mengantuk, jantung berdegup kencang..
Siang semalam penat mengambil gambar, berpatah, berulang alik dari hulu ke hilir bersama kamera menjelajah di celah2 kesibukan kota Kuala Lumpur...
Ramai street photographer yang piha jumpa sepanjang berada di sana..
Tidak hairan lah mengapa bilangan fotografer baik profesional dan amatur semakin ramai di Malaysia..

Piha pun ada juga serba sedikit menyimpan hasrat untuk menjadi fotografer...masih tidak terfikir untuk menjadikan ia sebagai profesional..banyak lagi teknik serta shot dan angle yang baik untuk piha apply kan menjadi seorang yang pro...banyak yang perlu dipelajari..kata orang masih hijau lagi..Tapi InshAllah...satu hari nanti sebagai sambilan...mana lah tahu kan...

Semalam..sehari suntuk duduk di ibu kota untuk menyiapkan assignment fotografi. Piha dan Wanie yang telah pun menemani piha sepanjang berada di sana. Terima kasih juga untuk wanie yang membawa rakannya untuk mengajar piha selok belok menggunakan kamera dan set exposure dengan betul...Terima Kasih!

Selepas penat pusing2 mengambil gambar, piha dan wanie berjalan di sekitar Plaza Sungai Wang dan BB Plaza dengan tujuan asal hendak mencari baju untuk dinner yang akan datang. Namun, masih tidak menjumpainya dan piha tekad untuk membelinya di sekitar Shah Alam sahaja. Warna tema untuk digayakan pun masih lagi tidak di putuskan.

Kami pulang ke ke Shah Alam lebih kurang pukul 8.00 malam dan tiba di Seksyen 2 hampir pukul 9.00 malam. Badan sangat letih..

p/s : gambar akan di upload kemudian=)

1 comment:

  1. boleh saya jadi model piha la lpas nie..hehehehee....

    ReplyDelete