Wednesday, April 27, 2011

FOR A WHILE


ASSALAMUALAIKUM

Di kesempatan ini,piha menyusun 10 jari memohon maaf sepanjang piha berblogging, ada yang mengecilkan hati blogger dil luar sana. Buat pengetahuan semua yang singgah di blog usang ini,piha sekarang sedang menghadapi peperiksaan akhir untuk semester 1. Dan inshaallah, aktiviti ini akan di teruskan sebaik sahaja peperiksaan tamat.

Inshaallah,paper yang pertama akan bermula pada 29 April 2011 untuk kertas TITAS diikuti INTRO TO BROADCASTING,INTRO TO COMMUNICATION AND MEDIA STUDIES, PUBLIC RELATION dan akan berakhir dengan kertas PSYCHOLOGY pada 10 Mei 2011. Namun begitu, masih belum penamatnya lagi apabila piha perlu menyertai perkhemahan Sekretariat Mahasiswa Fakulti di Sepang pada 11,12 dan 13 Mei 2011.

Selepas itu, inshaallah piha akan ke Kedah dan Kelantan untuk pergi melawat ibu saudara dan sahabat di sana sehingga penghujung bulan Mei terus ke Johor Bahru. Seperti yang telah dikhabarkan sebelumnya, cuti IPTA selama 4 bulan hampir membuntukan kepala piha. Perancangan ingin menjadi guru sandaran..Tetapi prosedur nya masih lagi menjadi tanda tanya..

Inshaallah, segala perancangan selepas peperiksaan akan difikirkan kemudian. Kita akan berjumpa di entri yang akan datang!!

Ilalliqa'
Wassalam..

IPOD TOUCH..idamanku..


No comments:

Post a Comment