Friday, September 23, 2011

PROGRAM PEMANTAPAN WAWASAN 2011

Selamat datang untuk adik2 part 1 dan poart 3, Ijazah Sarjana Muda di Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media, UITM Shah Alam!!


Kami warga mass comm mengalu- alukan kehadiran anda sebagai salah seorang daripada adik beradik di dalam fakulti kami. Alhamdulillah, 2 hari lepas piha selaku EXCO Aduan & Kebajikan pelajar, Fakulti Mass Comm bersama rakan- rakan sejawatan yang lain menjayakan PROGRAM PEMANTAPAN WAWASAN SESI 2011. Buat julung- julung kalinya sebagai penghargaan menyambut kedatangan pelajar baru di dalam fakulti.



Lebih kurang 215 orang pelajar baru yang hadir jika dibandingkan dengan expected bilangan yang kami sasarkan untuk PPW kali ini. Namun, tidak kurang hebatnya bila semua junior2 mass comm sangat2 sporting. Kerjasama yang diberikan amatlah menggalakkan!


Piha yang ditugaskan untuk pendaftaran dan menjaga checkpoint 4, buat pertama kalinya berkolaborasi dengan para senior. Apa yang paling mencuit hati ialah bila piha dikatakan untuk mambalas dendam kepada junior.HAHA...yalah..sebab semester lepas, piha dikenakan mereka, dan semester ini...piha pula kenakan mereka..tapi bukanlah hanya nak mengenakan mereka, sebaliknya adalah nak bina keyakinan diri mereka dan sebagainya...=)


Cuaca yang tak begitu baik tetap mengentalkan semangat kami sebagai urusetia meneruskan program seperti apa yang telah di jadualkan. Tak sangka cuaca yang sangat baik pada waktu pagi, tetapi hujan pada sebelah tengah harinya..


iNSHAaLLAH!!...minggu hadapan untuk JAMUAN RAYA MASS COMM!!


weehu!!

credit : Shukri saleh

1 comment:

  1. semakin berjaya sahabat sy skrg.
    Alhamdulillah..

    Izzati,
    http://izwanizzati.blogspot.com/
    http://izwanizzati.com/
    http://oneau.com.my/index.php

    ReplyDelete